Košarica :

Dobrodošli v spletni trgovini sijajno.si!

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE

SPLOŠNI POGOJI

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine sijajno.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino sijajno.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje SIJAJNO d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana, matična številka: 1589121000, ID za DDV: SI62591339, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali sijajno.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine sijajno.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med sijajno.si in kupcem. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). 

Z vstopom na spletno stran www.sijajno.si soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi navedenimi splošnimi pogoji in pogoji uporabe.

VRSTE UPORABNIKOV:

Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoče z ali brez registracije v spletno trgovino www.sijajno.si. Nakup artiklov lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik. 

2. REGISTRACIJA

Obiskovalec spletne trgovine sijajno.si se lahko registrira na spletni povezavi https://www.sijajno.si/customer/account/create/. Registracija je mogoča tudi med samim postopkom nakupa v sijajno.si. Registracija se opravi on-line. Obvestilo o registraciji bo uporabnik dobil najkasneje v roku 48 ur. Obiskovalec ob registraciji vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so nujno potrebni za nadaljnje postopke prijave in komunikacijo pri poslovanju z registriranim uporabnikom ter so označeni z zvezdico. Preostali podatki so neobvezni in jih uporabnik lahko posreduje ponudniku, če to želi. Z uspešnim postopkom registracije ima uporabnik na namizju ˝Moj račun´ možnost hitrega pregleda naročila in statusa naročila.   

Uporabnik lahko prekliče svojo registracijo tako, da pošlje obvestilo o preklicu na e- email naslov info@sijajno.si ali  pokliče na telefon 040 973 121.

Registracija in prijava:

Registracija pomeni prvi vpis zahtevanih podatkov glede na tip registracije v bazo in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in da je potrebno za vsak nadaljnji vpogled v poslovanje vpisati le elektronski naslov in geslo, ki bo uporabniku pri registraciji dodeljeno samodejno, uporabnik pa si ga lahko pozneje po želji spremeni.


3. PODATKI PONUDNIKA

SIJAJNO d.o.o.

Hradeckega cesta 48a

1000 Ljubljana

Telefonska številka: 040 973 121

Kontaktne informacije in pomoč uporabnikom:

Splošne informacije in pomoč uporabnikom: info@sijajno.si

Telefon: 040 973 121

Prodaja:

Naročila za izdelke lahko oddate tudi preko elektronskega naslova ali po telefonu. 

elektronski naslov: prodaja@sijajno.si 

telefon: 040 973 121 - po telefonu smo vam na voljo od ponedeljka do petka med 8 in 19 uro. 

PODATKI PODJETJA:

ID za DDV: SI62591339

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 6527981000

Osnovni kapital: 7.500 EUR

Registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani, Srg 2014/2354.

TRR: SI56 0205 6026 0740 696 (odprt pri NLB d.d.)

Podjetje SIJAJNO d.o.o. je član Trgovinske zbornice Slovenije.

 

4. CENE

Vse cene v spletni trgovini sijajno.si so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo sijajno.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Slike v sijajno.si so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno.

 

5. NAKUPNI PROCES

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Sijajno d.o.o. in kupcem, je v spletni trgovini sijajno.si sklenjena v trenutku, ko sijajno.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo # in številka naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za sijajno.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku sijajno.si.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU:

1. Naročilo

Po oddaji naročila prejme kupec po elektronski pošti obvestilo  da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani sijajno.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Sijajno.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Sijajno.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih sijajno.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je sijajno.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do sijajno.si. Preko elektronske pošte sijajno.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči sijajno.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj sijajno.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko sijajno.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Sijajno.si  ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih sijajno.si  nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje sijajno.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je poslano/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Sijajno.si  v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Sijajno.si  po elektronski pošti pouči kupca o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 973 121 ali po e-mailu info@sijajno.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (artikel že pripravljen na prevzem), kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

NAKUPNI PROCES

Opis tehničnih postopkov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:

1. Dodajanje izdelka v košarico

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb ˝V košarico˝. Nakupovanje oz. dodajanje novih izdelkov v košarico enostavno nadaljujete z izbiro prek menijev naših kategorij na levi strani spletne trgovine. 

2. Pregled in urejanje košarice

Za pregled in urejanje košarice enostavno kliknete na gumb Košarica, kjer se vam prikažejo izbrani izdelki. Izdelkom lahko v Košarici z gumbom Uredi spreminjate količino izbranega izdelka ali z gumbom Smetnjak izdelek odstranite iz Košarice. Če po pregledu Košarice želite nadaljevati z nakupom, kliknete na gumb Nadaljujte z nakupi in sledite navodilom iz točke 1. S klikom na gumb "Zaključi nakup" nadaljujete na stran "Metoda zaključka nakupa".

3. Metoda zaključka nakupa:

V tem koraku izberete metodo zaključka nakupa. Nakup lahko zaključite kot gost ali pa se registrirate. 

4. Podatki računa

V tem koraku je potrebno obvezno izpolniti vsa polja, potrebna za izstavitev računa, ki so označena z rdečo zvezdico. V kolikor je naslov za dostavo enak naslovu računa, izberete opcijo ˝Dostava na ta naslov˝. V nasprotnem primeru izberete opcijo ˝Dostava na drug naslov˝. Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Naslov za dostavo˝.

5. Naslov za dostavo

Tu obvezno izpolnite vsa polja, v kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova računa. V kolikor ste na ta korak prišli pomotoma, enostavno kliknite na kvadratek ˝uporabi naslov računa˝.  Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Način dostave˝.

5. Način dostave

Tu izberete način dostave. Izbirate lahko med ˝Osebni prevzem˝ ali ˝Pošta Slovenije˝. V primeru osebnega prevzema, je dostava brezplačna, ne glede na znesek nakupa. Ob izbrani opciji  osebni prevzem plačilo v gotovini v skladišču ni možno, zato sta ponujeni le možnost plačila po predračunu ali preko Paypal-a, kar boste označili v naslednjem koraku ´Način plačila˝.

 6. Način plačila

V tem koraku izberete željeni način plačila. Izbirate lahko med ˝Plačilo po povzemu˝, ˝Nakazilo po predračunu˝ ali plačilo preko ˝PayPal˝. V skladišču ne poslujemo z gotovino, zato pri izboru ˝Načinu dostave˝ ˝Osebni prevzem˝ lahko izberete ˝Način plačila˝ le ˝Nakazilo po predračunu˝ ali ˝PayPal˝.  

Pri izboru načina plačila ˝Plačilo po prevzemu˝ boste kupnino za vašo pošiljko v celoti poravnali ob prevzemu na Pošti, vašemu poštarju ali dostavni službi. Dodatni zstrošek plačila načina po prevzemu vam zaračuna Pošta Slovenije. Za znesek odkupnine do 100 EUR znaša dodatni strošek 1,05 EUR z DDV, za znesek odkupnine od 100,01 EUR do 500 EUR pa 1,07% od zneska odkupnine. Veljavni cenik storitev Pošte Slovenije je dostopen na tej povezavi: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

7. Pregled naročila

V tem koraku preverite vnesene podatke. Če je vse ustrezno in pravilno, kliknete gumb "Zaključi naročilo", ki je naveden na koncu podatkov naročila. Če želite pred zaključkom nakupa kaj popraviti, kliknite na povezave, ki se nahajajo nad naročilom pod številkami 1, 2, 3, 4, 5, ˝Košarica˝, ´Blagajna˝ ali pa kliknete na rdeče obarvan tekst ˝Dopolnite v košarici“.

Po zaključenem nakupu se vam prikaže zahvalna stran ter povzetek nakupa.

SPREMEMBE NAROČILA

Za spremembe ali preklic naročila pokličite našo ekipo na telefonsko številko 041 973 121 ali nam pošljite email na info@sijajno.si.

Sprememba artiklov iz naročila:

  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, imate možnost preklica le neželenega artikla. Nov artikel nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer se stroški dostave plačajo dvakrat.
  • Druga možnost je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov. Za pomoč pokličete na telefonsko številko 041 973 121 ali nam pošljete obvestilo na e-mail info@sijajno.si.

Sprememba načina plačila:

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primeru, ko je bil izbran način plačila po predračunu in naročilo še ni bilo plačano. Izberete lahko možnost plačila po povzetju. V ostalih primerih je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave:

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza, nas lahko pokličite in dogovorite za drug datum dostave. 

OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo, se mu odpre predogled naročila KOŠARICA (na vrhu strani slika košarice), na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. Prav tako lahko kupec preveri vsebino košarice z klikom na gumb ˝Blagajna˝. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije uredi izdelek, funkcijo odstrani izdelek, funkcijo izprazni košarico in funkcijo preračunaj vrednosti.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa.

V primeru, da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov info@sijajno.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.

 

6. PLAČILNI POGOJI

Načini plačila

Naročanje v spletni trgovini Sijajno.si poteka prek interneta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.

Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila. Kljub želji, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Vse cene so navedene v evrih. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov in se zaračunavajo po ceniku Pošte Slovenije, glede na težo naročenega blaga. Cene izdelkov se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij.

Račun za nakup artiklov v fizični obliki bo priložen naročenemu paketu ali pa ga boste prejeli v pdf. obliki na vaš elektronski naslov. 

V spletni trgovini www.sijajno.si ponujamo naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu - izdelke plačate ob povzetju, izvajalec storitve je Pošta Slovenije
  • z nakazilom na račun podjetja SIJAJNO d.o.o. po ponudbi oziroma po predračunu. Naročilo gre naprej v nadaljno obdelavo po prejemu plačila.
  • Plačilo preko PayPal
 
7. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE BREZ NAVEDBE RAZLOGA 

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo kupnine vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku s plačilnim sredstvom, ki ga izbere potrošnik ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na naslednje načine:

- na e-naslov prodajalca: info@sijajno.si

- z dopisom ˝Obvestilo o odstopu od pogodbe˝ ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, ki ga pošlje potrošnik po pošti na naslov SIJAJNO d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana 

- na obrazcu, ki se nahaja na tej povezavi.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti ali prinese osebno na naslov podjetja: Sijajno d.o.o. Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (v primeru pošiljanja se obračunava po ceniku Pošte Slovenije in je odvisen od teže izdelka). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (razen, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače)v naslednjih primerih:

1.     o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2.     o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3.     o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4.     o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5.     o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;;

6.     o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo kupnine vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku s plačilnim sredstvom, ki ga izbere potrošnik ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. 

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

8. PREKLIC NAROČILA

Naročila v naši spletni trgovini sijajno.si lahko brez dodatnih stroškov in kadarkoli prekličete na naslednje načine:

  • obvestilo o preklicu naročila posredujete na elektronski naslov info@sijajno.si ali po telefonu 040 973 121 in sicer navedete oz. sporočite namen Preklic naročila in številko naročila,
  • naročilo zavrnete na svoji pošti oziroma dostavljalcu ob dostavi na dom oz. izbrani naslov,
  • osebno ob prevzemu v našem skladišču..

Če želite preklicati le posamezne artikle naročila, vam svetujemo, da prekličete celotno naročilo, nato pa izdelate novo naročilo z novo izbranimi artikli.

 

9. VRAČILO BLAGA, GARANCIJA REKLAMACIJE

Vračilo blaga

Odstop od pogodbe

Kot kupec imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artiklov sporočite odstop od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe oz. napoved vračila artiklov sporočite na naslednje načine:

- pošljite elektronsko sporočilo na info@sijajno.si ali nas pokličite na 040 973 121, kjer navedete oz. sporočite vašo številko naročila in željeni način vračila kupnine. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Rok začne teči en dan po datumu prevzema. Strošek vračila bremeni kupca. Artikle je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec mogoče že začel uporabljati artikel ali če je pri tehničnih izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe žal ni več mogoč.

Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (skladno s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako potrebno priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Artikle lahko vrnete po pošti na naslov SIJAJNO d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana. Na istem naslovu je mogoče vračilo tudi osebno in sicer med 17.00 in 20.00.

Pri vsakem vračilu je potrebno obvezno poleg artikla predložiti tudi kopijo računa. 

Vračilo kupnine vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku s plačilnim sredstvom, ki ga izbere potrošnik ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Reklamacije 

Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno dostavljavcu ob dostavi oz. nam pošljite elektronsko sporočilo na info@sijajno.si ali nas pokličite na 040 973 121.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali skladno z njegovim namenom in s priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga.

Če želite uveljavljati garancijo, lahko podrobna navodila preberete na priloženem garancijskem listu.

Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžen predložiti tudi dopis, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahteva po odpravi napake ter predloži kopija računa. Kupec mora ponudniku oz. pooblaščenem servisu dobavitelja omogočiti pregled artikla. Za pomoč lahko kadarkoli pošljete elektronsko sporočilo na info@sijajno.si ali nas pokličete na 040 973 121.

Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (SIJAJNO d.o.o.), priložite tudi kopijo računa.
  • Artikle lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov Sijajno d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport, pri tem pa uporabite našo embalažo oziroma drugo varno embalažo..
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, ki ga izbere potrošnik, se vrne le vplačani znesek. 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite izstavite računa na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam, omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličite na 040 973 121 ali nam pišite na info@sijajno.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo ali pomanjkljivo pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora oz. odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


10. DOSTAVA

Naročeni izdelki bodo pripravljeni in odposlani na vaš naslov v dogovorjenem roku 3 - 8 delovnih dni.

Izdelke dostavljamo po pošti v primerni paketni embalaži preko pogodbenega izvajalca Pošta Slovenije. V kolikor vas ob obisku poštne službe ne bo doma, vam bodo le-ti pustili obvestilo o prispeli pošiljki. Paket z naročenimi izdelki vas bo na pošti čakal še 15 dni, kjer ga lahko v navedenem roku prevzamete v okviru delovnega časa pošte.


V primeru plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za odkupnino v vrednosti do 100 EUR znaša strošek provizije 1,05 EUR z DDV, za izdelke oziroma za znesek odkupnine od 100,01 EUR do 500 EUR pa 1,07% od zneska odkupnine. Povezava do cenika Pošte Slovenije se nahaja na povezavi https://www.posta.si/ceniki.


Dobavni rok podjetja znaša 3 -8 delovnih dni od prejetega naročila oziroma nakazila na bančni račun. V kolikor blaga ni možno dostaviti v običajnem dobavnem roku, vas bomo o tem obvestili takoj, ko bo možno, in vas hkrati seznanili o predvidenem roku dostave. Če vam blaga v roku 20 delovnih dni od sklenitve pogodbe ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem obvestili ter vam nato najkasnje v nadaljnjih 8 dneh vrnili vsa prejeta vplačila. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in v roku 15 dni povrnili celotno kupnino. Naročeno blago bo Pošta Slovenije običajno dostavila že naslednji dan, če bo to le mogoče. 

CENIK DOSTAVE (Cene so kreirane na podlagi pogodbe in cenika Pošte Slovenije):

Cene (ne vključujejo DDV):

Masa

Cena v EUR

do 2 kg

3,5750

nad 2 kg do 5 kg

4,4000

nad 5 kg do 10 kg

5,3500

nad 10 kg do 15 kg

6,3000

nad 15 kg do 20 kg

7,2500

nad 20 kg do 25 kg

8,5000

nad 25 kg do 30 kg

9,6750

nad 30 kg do 40 kg

11,3500

nad 40 kg do 50 kg

13,2500

Storitev

Cena v EUR

dobavnica

0,5000

dostava do 10. ure

0,5500

dostava po 16. uri

(samo za določene pošte)

0,5500

pazljivejše ravnanje

0,8333

odkupnina poslovni paket

0,6000

klic - 1

0,4250

klic - 2

0,2250

trajni nalog

0,9250

podpis dokumentov

4,0000

dodatek na posebno obliko*

0,5000

čeki

se ne zaračuna

vplačnina po pogodbi

cena za vplačilo plač. dok.

 

Poslovni paket – isti naslovnik:

¯  cena se oblikuje na osnovi vsote mas poslovnih paketov,

¯  v vsoto mas se štejejo samo poslovni paketi do 50 kg,

¯  storitve pazljivejše ravnanje, dostava do 10. ure in dostava po 16. uri, se zaračunajo za vsak paket posebej, ostale storitve pa samo enkrat, 

¯  kriterij za to storitev je skupna oddaja pošiljk na pošti oz. skupni prevzem pošiljk pri stranki,

¯  v skupno maso se štejejo poslovni paketi – isti naslovnik do mase 500 kg, 

¯  pri paketih s posebno storitvijo "poštnino plača naslovnik", se skupni znesek poštnine deli s številom  paketov, dobljeni znesek se napiše na vsak paket.

 

 

Zavarovanje paketov:

Cena prenosa vključuje zavarovanje do 4.200,00 EUR za pošiljke z označeno vrednostjo oz. do 420,00 EUR za pošiljke brez označene vrednosti.

 

 

* Dodatek na posebno obliko se zaračuna, če je poslovni paket  nepravilnih ali nenavadnih oblik (se ne morajo zlagati drug na drugega) in/ali če je poslovni paket brez ustrezne embalaže.

 

Cene ne vsebujejo DDV.

Identifikacija strank ob prevzemu blaga: Pošta Slovenije oziroma pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovijo, da naročeno blago lahko izročijo pravemu naročniku.

Izdelke, ki so na zalogi, vam bomo v najkrajšem možnem času, po pošti dostavili na vaš naslov. Lahko se zgodi, da se dobavni rok določenih izdelkov zaradi velikega povpraševanja nekoliko podaljša. Prav tako je mogoče, da zaloge posameznih izdelkov v teku sezone popolnoma poidejo in niso več na voljo. Če bi se to zgodilo ravno vam, vas že vnaprej prosimo za razumevanje. Dostavni rok, naveden na spletu, je okvirni rok dostave štet v delovne dneve. 

Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali zaradi drugih primerov višje sile.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali nedobave blaga, če je škoda nastala brez ponudnikove krivde. Morebitna že opravljena vplačila ponudnik vrne kupcu.

Osebni prevzem: dostava/poštnina je brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

11. ODDAJA ODPADNE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME (OEEO)

»Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si

12. ZASEBNOST IN VARNOST

VAROVANJE PODATKOV

Sijajno.si obdeluje osebne podatke skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) in nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.

Kratek pregled naše politike varovanja osebnih podatkov: 

Nikoli ne bomo zlorabljali vaših osebnih podatkov na kakršenkoli način.

Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon.

Nikoli vam ne bomo pošiljali e-sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih e-sporočil.

Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerekoli naše e-pošte.

Naša politika varovanja osebnih podatkov podrobneje

Izjava podjetja Sijajno d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana o politiki varovanja osebnih podatkov

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja. Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih boste posredovali ob prijavi v spletno trgovino, pri oddaji obrazca naročilo izdelkov ali pri naročilih preko elektronske pošte podjetja Sijajno d.o.o. in spletnega mesta www.sijajno.si, bodo varovani v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR), zato na spletni strani www.sijajno.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov. Podjetje Sijajno d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, tj. ob naročilu izdelkov.

Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Podjetje Sijajno d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno za administracijo na spletnem mestu, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami.
Podjetje Sijajno d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen, če posredovanja podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni v podjetju Sijajno d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

Svoboda izbire

Informacije, ki jih o sebi posredujete podjetju Sijajno d.o.o., nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali podjetju Sijajno d.o.o., potem do nekaterih spletnih strani spletnega mesta ne boste imeli dostopa.

Uporabniki, ki se želijo odjaviti od obvestil, lahko pišejo na elektronski naslov info@sijajno.si.

V primeru, da se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, e-naslov, fizični naslov, telefonska številka), vas prosimo, da nas obvestite o spremembah na elektronski naslov info@sijajno.si.

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli dostopate na spletno stran podjetja Sijajno d.o.o., se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletnem mestu, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti našega spletnega mesta in izboljševanje vsebin in uporabnosti.
Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Piškotki

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in onemogočajo našim stranem prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno mesto podjetja Sijajno d.o.o..
Podjetje Sijajno d.o.o. uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo našega spletnega mesta.

Varnost

Podjetje Sijajno d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

Varnost otrok ali mladoletnih oseb

Podjetje Sijajno d.o.o. močno priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja Sijajno d.o.o. brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje Sijajno d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

Povezave do drugih spletnih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na spletno mesto podjetja, ki ga ima podjetje Sijajno d.o.o.. Spletne strani na tem spletnem mestu lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetje Sijajno d.o.o., za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno mesto podjetja Sijajno d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

Spletna trgovina Sijajno.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

SPLOŠNA UREDBA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV – GDPR

  1. Podatke, ki jih zbiramo:

-          Ime in Priimek, naslov, telefonsko številko in elektronski naslov

-          IP številko oz. naslov, iz katerega stranka dostopa do spletnega mesta

-          Datum in časa dostopa obiska spletnega mesta

  1. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je v primeru naročila (pogodbe – nakupa na daljavo), kar pomeni , da stranka privoli v osebno privolitev obdelave podatkov.
  2. Osebni podatki se obdelujejo za namen komuniciranja po e-pošti, sms-u ali telefonu, z namenom obdelave naročila, odgovora na posameznikovo  vprašanje ali povpraševanje. V primeru soglasja z obveščanjem o novih ponudbah na spletni strani www.sijajno.si, se osebni podatki obdelujejo z namenom obveščanja po e-pošti.

IP naslov ter datum in čas obiska spletnega mesta se obdelujejo zaradi preprečevanja zlorab.

  1. Če ste podali privolitev za obveščanje o novostih, v spletni trgovini www.sijajno.si hranimo vaš e-naslov trajno oz. do vašega preklica. Vpisane osebne podatke pri naročilu hranimo toliko časa dokler lahko sijajno.si in posameznik drug proti drugemu uveljavljata pravne zahtevke na podlagi sklenjene pogodbe oz. pet let od prenehanja veljavnosti pogodbe.

Po preteku obdobja hrambe osebne podatke učinkovito in trajno izbrišemo.

  1. Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno, posameznik osebnih podatkov ni dolžan posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posreduje, ne more prejeti blaga, storitev ali odgovora na svoje vprašanje, ter informacij o novostih na spletni strani. Katere podatke je potrebno posredovati za nakup, je navedeno pri posameznem spletnem obrazcu.
  2. Osebnih podatkov posameznikov ne posredujemo nepooblaščenim osebam, razen tistim, ki izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov, na podlagi pisne pogodbe z spletno trgovino sijajno.si, katero upravlja podjetje SIJAJNO d.o.o. 

Pogodbeni izvajalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

- Računovodski servis FISKAL d.o.o. 

- Tehnična podpora AVANT.SI d.o.o. 

- Dostava paketov Pošta Slovenije d.o.o.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljalčevih navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabljati za druge namene.

  1. Posameznik ima glede osebnih podatkov naslednje pravice oz.lahko od sijajno.si kadarkoli zahteva:

- Potrditev ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki

- Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije (namen obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki)

- Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in posameznik ne zahteva drugače se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva posameznik, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

- Popravek netočnih osebnih podatkov

- Omejitev obdelave, kadar:

- posameznik oporeka točnosti osebnih podatkov  in sicer za obdobje, ki upravljavcu sijajno.si omogoča preveriti točnost osebnih podatkov.

- Je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega posameznik zahteva omejitev njihove uporabe.

- Upravljalec sijajno.si podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, jih pa posameznik potrebuje za uveljavljanje ali obrambo pravnih zahtevkov

- Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17. splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar posameznik prekliče privolitev za obdelavo osebnih podatkov

- Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljeni  in strojno berljivi obliki, s pravico, da posameznik  te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga prvotni upravljavec pri temu oviral

- Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja

-  Da za posameznika ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi s posameznikom ali na podoben način nanj znatno vpliva, če so izpolnjenje predpostavke iz člena 22. splošne uredbe o varstvu podatkov

-  Pravico, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši splošno uredbo o varstvu podatkov. Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu - Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

  1. Privolitev je možno kadarkoli preklicati s poslano zahtevo na info@sijajno.si. Po preklicu privolitve bo upravljavec sijajno.si podatke učinkovito izbrisal ali anonimiziral, tako, da podatkov ne bo več mogoče povezati s posameznikom.

Po preklicu privolitve posamezniku ne bomo več mogli zagotavljati storitev, za izvedbo katerih potrebujemo osebne podatke, glede katerih je posameznik preklical privolitev.

  1. Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljana pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki in sicer na info@sijajno.si.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljana pravic v zvezi z osebni podatki lahko upravljavec  od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.

Upravljavec  sijajno.si mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebni podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Ekipa spletne trgovine sijajno.si spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR) na spletni strani www.sijajno.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

 V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi s politiko varovanja osebnih podatkov, nam lahko pišete na info@sijajno.si.

13. OMEJITEV ODGOVORNOSTI 

Spletna trgovina sijajno.si se trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost vseh podatkov na strani, žal pa zaradi hitrega spreminjanja cen in dnevnih menjav izdelkov lahko pride tudi do napake, kot so spremembe cen in konfiguracij, tehničnih sprememb ter dobave. V kolikor pride do sprememb, bomo kupca nemudoma obvestili o spremembah, ter mu omogočili preklic naročila (odstop od pogodbe) ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico do stornacije/preklica spletnega naročila brez obvestila, v kolikor je ta nepopolno izpolnjen (napačen telefonski kontakt, e-pošta, naslov za dostavo itd.). Za naročila, višja od 200 EUR, je običajno potrebno plačilo po "predračunu". Za morebitne napake se iskreno opravičujemo.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v kolikor pride do bistvene zmote (OZ-NPB3, 46.člen) v ceni in lastnostih artikla.

 

14. PRITOŽBE IN SPORI

 

Spletna trgovina sijajno.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem sijajno.si poveže telefonsko na številko 040 973 121 ali po elektronski pošti info@sijajno.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@sijajno.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave.

Sijajno.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Sijajno.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Sijajno d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Sijajno.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi oziroma se posreduje potrošnikom na njihovo zahtevo, ki jo pošljejo na elektronski naslov info@sijajno.si :

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

15. STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osem dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Naj še navedemo, da lahko potrošnik pravice iz naslova stvarne napake na blagu smiselno uveljavlja tudi v primeru storitev.

 Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  •     če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  •     če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  •     če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  •     če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 Več informacij je na voljo na spletni strani tržnega inšpektorata: http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?OpenFrameSet&Frame=main&Src=/mg/tirs/tirs.nsf/0/5E534F79FB1B4145C125731D0027CCD3?OpenDocument

Potek uveljavljanja pravic:

Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako, da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec  izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte info@sijajno.si ali izdelek pošlje na naslov Sijajno d.o.o., Hradeckega cesta 48a, 1000 Ljubljana. Dopis lahko kupec sestavi v poljubni obliki, lahko pa tudi zahteva obrazec Reklamacija, ki ga kupec prejme na zahtevo pri ponudniku preko e-pošte info@sijajno.si

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po izteku garancijskega roak proizvajalcev. Garancijski roki so skladni z zakonodajo o osebni varovalni opremi in trgovinskimi uzancami ter določeni s strani proizvajalcev izdelkov. 
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Sijajno d.o.o. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.

Ponudnik, podjetje Sijajno d.o.o., mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.


16. DOSTOPNOST INFORMACIJ 

Sijajno.si se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije: 

  1. podatke o podjetju Sijajno d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

 

SPLOŠNI POGOJI UPORABE

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta www.sijajno.si:

1. Uvod

Spletno mesto je za namen tega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu www.sijajno.si.

2. Vsebina spletnega mesta

Podjetje Sijajno d.o.o. se obvezuje, da bo storilo vse, kar je v njegovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju ažurnih podatkov.

3. Zaščita avtorskih pravic

To spletno mesto je izključna last podjetja Sijajno d.o.o., zato je prepovedana kakršnakoli zloraba podatkov, slik, besedil in drugih podatkov, ki so del tega spletnega mesta. Prepovedano je kakršnokoli kopiranje, distribucija ali druga uporaba vseh zgoraj navedenih podatkov brez predhodne vednosti in dovoljenja podjetja Sijajno d.o.o.

4. Sprememba pogojev

Sijajno d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Zaradi teh pravic si ob vsakem obisku našega spletnega mesta pozorno preberite pogoje poslovanja za e-trgovino in politiko varovanja osebnih podatkov pri e-trgovini.

5. Pristojno sodišče

Za razlago in vsa pravna vprašanja v zvezi z uporabo materialov, ki so objavljeni na teh spletnih straneh, se uporablja izključno slovensko pravo. Za zahtevke in spore v zvezi z uporabo omenjenih materialov, je pristojno sodišče v Ljubljani.

6. Zaključek

Z vstopom na spletno stran soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.

 

POGOJI VELJAJO OD 1.12.2018