Dobrodošli v spletni trgovini sijajno.si!

Postopek naročila

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Sijajno d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sijajno.si je sklenjena v trenutku, ko sijajno.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za sijajno.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku sijajno.si.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani sijajno.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. sijajno.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Sijajno.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih sijajno.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je sijajno.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do sijajno.si. Prek elektronske pošte sijajno.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči sijajno.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj sijajno.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko sijajno.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. sijajno.si  ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih sijajno.si  nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje sijajno.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je poslano/Naročilo je pripravljeno za prevzem

sijajno.si  v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. sijajno.si  v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 973 121 ali po e-mailu na naslov info@sijajno.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

Opis tehničnih postopkov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:

1. Dodajanje izdelka v košarico

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb ˝V košarico˝.

2. Pregled in urejanje košarice

Če bi želeli še kaj dodati, lahko enostavno nadaljujete z nakupom, kjer boste ponovili prvi korak ali pa izberete gumb ˝Blagajna˝ in uredite košarico. 
Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom dodaj v košarico, imate v košarici možnost spremembe količin 
S klikom na gumb "Zaključi nakup" nadaljujete na stran "Metoda zaključka nakupa".

3. Metoda zaključka nakupa:

Tu izberete metodo zaključka nakupa. Nakup lahko zaključite kot gost ali pa se registrirate

 

 4. Podatki računa

Tu morate izpolniti vsa polja, ki so potrebna za izstavitev računa, označena z rdečo zvezdico. V kolikor je naslov za dostavo enak naslovu računa izberete opcijo ˝Dostava na ta naslov˝. V nasprotnem primeru pa izberete opcijo ˝Dostava na drug naslov˝ Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Naslov za dostavo˝

 

5. Naslov za dostavo

Tu morate izpolniti vsa polja, v kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova računa. V kolikor ste na ta korak prišli pomotoma enostavno kliknite na kvadratek ˝uporabi naslov računa˝  Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Način dostave˝

 

5. Način dostave

Tu izberete način dostave. Izbirate lahko med ˝Osebni prevzem˝ ali ˝Pošta Slovenije˝. V primeru osebnega prevzema boste lahko v naslednjem koraku ´Način plačila˝ izbrali lahko le plačilo po predračunu ali preko PayPal-a.

 

 6. Način plačila

V tem koraku izberete željeni način plačila. Izbirate lahko med ˝Plačilo po povzemu˝, ˝Nakazilo po predračunu˝ ali plačilo preko ˝PayPal˝. V skladišču ne poslujemo z gotovino zato je pri izboru ˝Način dostave˝ ˝Osebni prevzem˝ lahko izberete ˝Način plačila˝ le ˝Nakazilo po predračunu˝ ali ˝PayPal˝.  

Pri izboru načina plačila ˝Plačilo po povzemu˝ boste vašo pošiljko v celoti poravnali ob prevzemu na Pošti, vašemu poštarju ali dostavni službi. Dodatni strošek plačila po povzetju (1,22 EUR) vam zaračuna Pošta Slovenije in sicer po veljavnem ceniku, ki je dostopen na tej povezavi: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

 

7. Pregled naročila

V tem koraku vse preverite in če je vse pravilno, kliknete gumb "Zaključi naročilo", ki je naveden spodaj. Če želite kaj popraviti,
kliknite na povezave 1, 2, 3, 4, 5, ˝Košarica˝, ´Blagajna˝ ali pa kliknete na rdeče obarvan tekst ˝Dopolnite v košatici“



Po zaključenem nakupu se vam prikaže zahvalna stran ter povzetek nakupa.


 

SPREMEMBE NAROČILA

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pokličite našo ekipo na telefonsko številko 041 973 121 ali nam pošljite email na info@sijajno.si

Sprememba artiklov iz naročila

  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
  • Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov. Za pomoč pokličite na telefonsko številko 041 973 121 ali pa nam pošljite email na info@sijajno.si

 Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primeru, ko je bil izbran način plačila po predračunu in naročilo še ni bilo plačano. Izberete lahko možnost plačila po povzetju. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustrezanas lahko pokličete in dogovorite za drug datum dostave. 

OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

 

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila KOŠARICA ( na vrhu strani s košarico) na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. Prav tako lahko kupec preveri vsebino košarice z klikom na gumb ˝Blagajna˝.V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije uredi izdelek, funkcijo odstrani izdelek, funkcijo izprazni košarico in funkcijo preračunaj vrednosti.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa. To stori z preprostim klikom na povezavo, kot prikazuje spodnja slika.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov info@palatinshop.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.